Sexe..
Hola Anissa, m'agradaria comentar-te un 'petit problema'. Estic amb un noi des de fa quatre mesos i quan fem l'amor tot bé, però ell de seguida es corre... No hi ha manera que tardi més? Jo encara no he arrribat a l'orgasme i clar... penso que pot ser a causa d'això.
Anissa Ouali

Hola!! Gràcies per la teva consulta!
Sobre la teva primera pregunta: Ràpid? que vol dir corres ràpid? quan de temps hauria de trigar? L'ejaculació no és qüestió de temps, si no de control, de gaudir, de passar-ho bé,...
Una manera d'ajudar i conèixer com funciona el cos és amb la masturbació (també en parella). Heu provat a masturbar-vos més lenta i pausadament, per conèixer les sensacions del cos i com funciona, per exemple l’excitació,... (i no de manera ràpida per arribar a l'orgasme).
Tota la informació que trobeu en la masturbació (individual i/o en parella), us ajudarà en les relacions sexuals en parella.
Sobre l’orgasme et faig més preguntes: com busqueu l’orgasme? Només amb penetració? introduint els dits? Heu provat a jugar d'un altre manera que no sigui penetració o introduir els dits? Per exemple, tocant, acariciant, jugant amb el ritme , la pressió per la part exterior de la vagina o buscant el clítoris?
Son moltes preguntes, però a l'hora respostes a la teva consulta. La part exterior de la vagina o la zona del clítoris, te molta sensibilitat (més que la part interior de la vagina), i per tant una zona on pot haver-hi molt plaer.
Espero haver respost als teus dubtes!! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali