sexe amb la meva parella
Estic molt preocupada... portem varis mesos tinguent relacions sexuals amb la meva parella i sempre que ho fem ell aconsegueix arribar a l'orgasme i jo no... l'altre dia li vaig ensenyar com estimular el clítoris i vaig arribar-hi però només un sol cop. Avui ho hem tornat a fer pero abans d'arribar-hi jo, hem parat un moment i després ja no m'entrava el penis, és a dir, ja no estava lubricada i quan l'intentavem entrar ell es feia mal.. estic super preocupada perque no he entes què m'ha pogut passar i com ferho per arribar a l'orgasme varis cops el mateix dia... Totes les meves amigues m'expliquen que elles hi arriben fins a tres cops cada dia que mantenen relacions sexuals amb les seves parelles i em fa corte preguntals-hi com ho fan.. podrieu ajudar-me siusplau.
I ell té un altre dubte: si jo tinc 15 anys i ell es major d'edat i mantenim relacions sexuals i tallem o per alguna circumstància (pares o jo) el denunciem (per fotre) per violació a ell, el podrien posar a la pressó? merci.
Cristina Albó

Hola Pxxxx,
El tema d'arribar a l'orgasme en parella té molt de mite, és important que li ensenyis com ho fas tu i que ell aprengui de quina manera t'agrada i això és temps de coneixement del cos de la parella. Ara bé, l'orgasme no t'ha de preocupar, les relacions sexuals són per passar-ho bé, hi hagi o no hi hagi orgasme (tot i que si t'ho passes bé, i estàs pendent del teu plaer, l'orgasme arribarà, segur!). Per tant, paciència, i ensenya'l bé, dona-li indicacions, etc...
Intenta no comparar el que diuen les teves amigues amb la vostra situació, cada cos és diferent i cada parella és encara més diferent, per tant, tu la teva experiència i elles les seves.
Pel que fa a la pregunta de la denuncia per violació, la violació és un delicte i un tema molt greu, si no és una situació d'abús real no s'hauria de denunciar, sobretot per respecte a les persones que per desgracia han hagut de patir una situació traumàtica d'aquesta magnitud. Les denuncies falses no són una bona idea, mai.
Esperem que les idees que et donem et siguin d'utilitat!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat