No entenem que passa
El meu novio i jo tenim un problema quan ho fem alguna vegada li ha passat que el seu penis deixa d'estar erecte i no li puc posar el condó al cap d'una estona ho tornem a intentar i ja ho aconseguim però avui no ho hem pogut fer perque ho he tornat a intentar i en un principi semblava que si que podria pero li ha tornat a passar. Ell esta molt preocupat jo li dic que no es preocupi tant que s'ha de relaxar i tal pero es molt cabut i esta bastant acollonat diu que no es normal que li passi aixo. Perque li pot passar aixo? Es normal?
Cristina Albó

Hola,
Doncs, diga-li al teu novio que el que li passa és molt més habitual del que us penseu. Possiblement són les vostres primeres vegades, per tant, és possible que estigui nerviós, igual que les noies es posen
nervioses, els nois també tenen sentiments itambé pateixen, potser
estava molt nerviós, o potser no volia fer-te mal, etc... també sovint, els nois senten molta pressió amb la seva erecció, com si sense erecció no es pugués gaudir o no poguessin fer gaudir a la seva parella. A més, si li ha passat diverses vegades, és possible que quan heu de quedar-vos sols o es prevegui que potser teniu relacions sexuals, ell ho visqui amb por de que li torni a passar, que no funcioni o que passi com les últimes vegades. Per tant, amb tantes idees i tanta pressió, l'erecció no funciona.
El que podeu intentar és: com que per a tenir relacions sexuals no és necessària una erecció, ja que en les relacions sexuals no només juguem amb la penetració, potser podríeu començar a jugar amb més coses, hi hagi o no erecció, podeu acariciar-vos, fer-vos massatges, masturbar-vos en parella, estimulació oral, fregar-vos, petting, etc...
Si només teniu relacions sexuals amb penetració, l'erecció marcarà el ritme, la pregunta és: voleu que sigui així o preferiu que les relacions sexuals les marquin la vostra curiositat, les ganes d'estar junts i les ganes de descobrir la sexualitat junts? (a mi m'agrada més la segona opció ;) us animem a que ho proveu!).
Intenteu no forçar el tema de la penetració, o l'erecció i la presisó seran les que marcaran el ritme i ell se sentirà tens en les vostres relacions.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada i ja ens explicareu ;)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat