Enamorada, no se que fer....
Holaa!!
Estic molt pillada de un noi que te 2 anys mes que jo, ens veiem les dilluns, els dimecres i els divendres ja que va a karate amb mi, sempre que ens veiem em saluda amb dos petons, i em sembla molt raro, per que ningú saluda així.
L'altre dia una amiga em va acompanyar a la entrada per veure el noi que m'agrada i lo que ens va sorprendre va ser que ens va saludar a les dues amb 2 petons, i aqui o es tot, la tarda de reis vaig sortir amb una amiga meva (diferent de l'altre dia) i em va saludar pero aquella vegada a la meva amiga no li va fer 2 petons pero amb l'altre si i no ho entenc i crec que es la seva manera de saludar amb les noies, pero ns no estic del tot segura.
Tinc un altre problema que un dels seus millors amic (del nen que m'agrada) li molo jo, se'm va declarar pero li vaig dir que no per que no m'agrada i a karate es molt incomode ja que ell sap que m'agrada el seu amic i també li vaig dir que el preferia com a amic; tinc el seu numero pero em fa molt vergonya obrir-lo ja que ns que dir-li em podrieu dir alguna excusa per obrir-lo com que va passar tot aixo les meves amigues tampoc saben que fer, vosaltres sou la meva unica ajuda.
Gracieees!! Sou els millors!!!
Cristina Albó

Hola laurar,
Ens sap greu dir-te que nosaltres no podem saber perquè va saludar a la teva amiga també amb dos petons, potser com bé dius tu, és la seva manera de saludar, qui sap?
Per altre banda, si tens el seu contacte i el veus 3 dies a la setmana, potser podries aprofitar la "distància" que posa la conversa virtual per a poder començar a parlar amb ell. Sempre és més senzill començar una conversa per un tema que els dos compartiu o tingueu en comú. Si coincidiu en el karate ja teniu aquest esport en comú, un tema de conversa podria ser aquest, alguna cosa que passi a la classe o algun vídeo interessant que hagis vist per internet i que vulguis compartir amb ell.
Esperem que aquesta idea et serveixi per donar un passet més amb aquest noi!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns, ja ens explicaràs ;)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat