Dubte sobre condó
Hola,
Voldria fer una consulta sobre l'efectivitat del condó.
El meu novio i jo sempre utilitzem condó en les relacions sexuals,
però voldria saber si es un mètode eficaç per evitar l'embaràs,
ja que es un tema que em preocupa molt i m'agradaria disfrutar
sense tenir preocupacions.
I una altre pregunta, és normal que no senti molt plaer al tenir relacions?
Esque fa poc que ho he començat a fer i no se si es normal, i és un tema
que també ens inquieta bastant.
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Nora!
El preservatiu és un mètode anticonceptiu que té una eficàcia del 98-99% si s'utilitza correctament. A més de prevenir un embaràs no desitjat, protegeix davant les infeccions de transmissió sexual (ITS). Per tant, si en feu un bon ús, podeu estar ben tranquils! Recordeu comprovar sempre que no s'hagi trencat o hi hagi alguna fuga un cop hàgiu acabat la relació sexual.
No sentir molt plaer amb la penetració és completament normal, la majoria de noies que arriben a l'orgasme amb la penetració és perquè hi ha estimulació directa o indirecta del clítoris. Per tant, proveu de fer-ho d'aquesta manera i veure-ho com la cosa canvia.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat