Problemes en la fel·lació
Hola tinc 17 anys i soc noia. Tinc un dubte perque nose si serà un problema a la llarga o no però el meu novio, cuan li estic fent una fel·lació sempre tarda molt poc en corres, crec que com a molt podrien ser uns dos minuts si hi arriba. Ell em diu que amb les altres ex novies que havia tingut no li havia passat això per això estic una mica preocupada i ell també perque tampoc sap perque li passa. He intentat fer-li de diferents formes a veure si fent-ho una mica més "malament" trigava més però no. Nose que fer estic bastant preocupada.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser no es tracta de fer-ho més malament, les sensacions poden ser igual d'intenses per a ell. Potser és la pràctica sexual que més l'excita i no pot controlar l'ejaculació en aquesta situació.
Potser podríeu provar a fer-ho més lent, més poc a poc, o tapant-li els ulls per a que no tingui doble estimulació (visual i física).
No et preocupis, si li doneu tanta importància quan estigueu practicant sexe oral, ell en comptes de pensar en gaudir estarà pensant en "em tornarà a passar" "avui tampoc aguantaré", i això es complirà perquè no estarà pensant del sent, ni s'ho estarà passant bé.
Espero haver-vos ajudat!
Helena Angel @HelenaAL