Dubtes, novio... (14)
Holaa!
Tinc molts dubtes, tinc novio i portem dos mesos i pico, la cosa es que jo estic enamorada d'ell, sóc molt feliç amb ell i penso que durarem molt, tenim molta confiança, Anem al nostre ritme i no anem rapid ni res però el problema és la gent que sempre està a sobre fican-se on no els hi toca, l´ho típic que pregunten que hem fet o que quan ho farem etc... a mi aixó em molesta perque es la meva vida privada i l'altre gent no hi ha de fer res i és una de les coses que em fan frenar a la hora de fer algo més amb el meu novio, ell ja sap que jo encara no vull fer res perque per molt que estigui super agust amb ell i em deixaria portar per el moment pero no hose penso que encara es aviat, encara que se que algun dia arribara i no dic que no tingui ganes de fer algo més que liarnos però no estic del tot segura. Sé que la gent presionarà en plan que perquè no fem res i això i jo tinc clar que quan arribi el moment doncs ja arribara pero pf no se que fer, Jo mai he fet res més "fort" que liarma i és la primera relació seria que tinc.
Espero que s'entengui una mica, esque no se si m'he explicat gaire be, pero ho he intentat.
Espero una resposta, moltes gracies.
Mariona Busto

Hola Aventurera!
Doncs el millor que pots fer és anar al teu ritme, sense presses ni pressions! Que la gent digui el que vulgui, tu et coneixes millor que ningú i saps si és el moment o no. Pensa que en el sexe no hi ha presses que valguin. És molt important sentir-se segura i preparada per fer un pas tan important. Recorda que el sexe requereix madura i molta responsabilitat, i saber-se esperar a sentir-te llesta és un acte molt responsable!
Així doncs, augmenteu la confiança entre vosaltres dos, parleu-ne i respecteu els vostres ritmes. Quan hagi d'arribar el moment, ja arribarà. No us pressioneu i gaudiu de les estones que passeu junts!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat