Pes ideal?
Bones, mira tinc 13 anys, peso 51kg i no arribo al 1'60m. Jo no hem veig grassa le veritat, pero peso deu quilos més que una amiga meva... Faig atletisme i diuen que això ajuda a tenir més pes, pels musculs... M'agrada molt menjar, menjo de tot, i molta gent per el ask hem diu gorda, anorexica... i estic confosa perque son unes coses totalment diferents... Però hi han més preguntes de gorda qe d'anorexica així que no se si tinc un bon pes, si tinc que aprimar o no o que alomillor quan hem vingui la regla baixare pes... No tinc nidea, siusplau ajudeume!:)
Sara Bujalance

Hola! Pots estar molt tranquil·la perquè el teu pes és correcte per la teva alçada. Estàs bé! No necessites aprimar!. Passa dels comentaris que et facin els altres, el que et diuen no és veritat, només t'ho diuen per fer mal, així que ni cas!. No et comparis amb la teva amiga, cada cos és diferent. Pensa que dues persones amb la mateixa alçada i pes poden veure's molt diferent, així que el pes és relatiu i depèn de cada persona. A més, el múscul pesa més que la resta de teixits del cos, així que si fas esport és normal que pesis més que altres noies que no en fan tant. Pel que fa a la regla no t'amoïnis gaire perquè el pes, en principi, es queda igual. A part de tot això, el que has de fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment, com ja fas. Molts petons!!