Tinc por!
Hola, tinc 12 anys i em fa por masturbar-me. Apart de pensar que em puc fer mal o alguna cosa així, em fa com fàstic masturbar-me! Que faig?
Mariona Busto

Hola arii_17!
La masturbació en sí no ha de fer por, ni mal, ni fàstic, és una manera de conèixer-nos millor, de conèixer el nostre cos i com aquest reacciona a l'estimulació. La masturbació ha de ser un acte plaent i per gaudir, en cap cas ens ho ha de fer passar malament. Recorda que masturbar-se no és obligatori! La masturbació és una pràctica íntima i privada que cada persona decideix si vol fer o no. Per tant, tranquil·la! Si de moment no ho veus clar, no ho facis, no passa absolutament res.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat