U faig o no??
Hola, mira a mi m'agrada un nen el veig molt maco i bon tiu, quan parlo amb ell no em poso nerviosa, tot el contrari, sino que si estic nerviosa em relaxo molt.
Som amics pero no per quedar, el veig una mica timid, i no se si seguir aixi i no dirli re perque se que no li agrado, pero a vegades penso que si li digues potser ens portariem mes i quedariem pero potser passa tot el contrari i passa a no ferme res de cas i no se que fer. He pensat en deixarli una nota anonima a la taquilla de l'insti, quan no hi hagi ningu deixar-li una nota diguentli el que sento i encara que ja tingui el meu numero de telefon deixar-li i que si li interessa o almenys ser amics quem'obri i si no fa res que ja ho entendre. És bona idea?? U faiig??
Mariona Busto

Hola anonim@!
Doncs si vols fer-ho així, és decisió teva, però tingues present que si és una persona una mica tímida, potser en llegir la nota i veure el telèfon, no s'atreveix a fer el següent pas per vergonya. Si això passa, et seguiràs quedant amb el dubte de si no t'ha dit res perquè no li interessa o perquè la timidesa no li ha permès. Per tant, potser podries valorar fer el pas cara a cara encara que sigui més difícil.
Si no vols anar tan directe, pots deixar alguna indirecta i veure com reacciona, o preguntar-li si li agrada algú. També pots parlar-li dels teus sentiments i observar què passa. Recorda que sempre que ens arrisquem a expressar allò que sentim o a preguntar a algú altre què sent, correm el risc de no ser correspostos o que l'altra persona no senti el mateix, però també pot passar tot el contrari. Has de valorar si vols assumir aquest risc o esperar-te de moment.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
anonim@
moltissimes gracies