NO SE EL QUE EM VA PASAR PERQUE NO TINC EXPERIECIA
Hola, bones estic una mica liada ya que fa uns dies vaig estar amb la meva parella (una noia) ens vem masturbar mutuament pero com jo no tic gaire experiencia ns si em vaig arribar a correr, ella ho confirma pero jo no estic del tot segura i m'agradaria estar informada per saber a veura el que em passa la proxima vegada que ho fem...
Em podrieu ajudar estic bastant perduda...
Gracies.
Mariona Busto

Hola claudia1609!
Entenem que et refereixes a no saber si vas arribar a l'orgasme o no, oi? Doncs la resposta a això només la pots tenir tu, ja que és una sensació que només tu pots experimentar i saber si has arribat o no. El que et recomanem és que de mica en mica vagis coneixent millor el teu cos i com aquest reacciona al plaer. Com més ens coneguem més podrem gaudir de la nostra sexualitat i podrem indicar a l'altra persona què ens agrada i com ens agrada.
Veuràs que de mica en mica aniràs descobrint la teva sexualitat i no tindràs cap dubte quan arribis a l'orgasme!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat