No sé què puc fer...
Hola! Em dic Laura i tinc 16 anys... Fa unes setmanes que parlem molt amb el noi que m'agrada i teniem molt bon rollo així com amics, i ell no sap res de que m'he enamorat. Però resulta que l'altre dia el vaig obrir i passa de mi, és a dir, m'ha deixat en "visto". Quan ho vaig saber, em va fer bastanta ràbia i li vaig estar a punt de dir alguna cosa més, però vaig pensar deixe'l. Em sembla que ja no li caic bé i no vol xerrar més amb mi ni tenir res.
PD: Llegeixo molt les vostres notícies i m'encanten! No puc parar jeje
Siusplau adolescents, ajude-me!!!
Petons a tots, i gràvies al consultori d'adolescents.cat! <3
Mariona Busto

Hola Laura!
Ha passat alguna cosa més que expliqui aquest canvi d'actitud? Per què no li hauries de caure bé, així de sobte? No sabem si ha estat un fet puntual, o de sobte ha deixat de parlar amb tu. Sigui com sigui, si vols saber què està passant no te'n queda una altra que parlar-ne amb ell.
Com sempre us diem, el cara a cara és molt important, ja que a través del WhatsApp o les xarxes socials poden interpretar-se malament les coses i ens perdem moltes de les reaccions. Per tant, et recomanem que la vostra relació (encara que de moment només d'amistat) no se centri únicament a través de les xarxes i que parleu cara a cara també!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Laura!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat