trauma
hola! tinc 16 anys i des que era petita tinc els llavis interiors de la vulva grans. crec que de petita mels baix estirar o alguna cosa per lestil i ara els tinc grans. hi ha alguna cura? els meus pares no ho saben, no ho sap ningu i es una cosa que em talla a l'hora de tenir parella
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per molt que els estiressis de petita això no té res a veure amb els seu creixement, és a dir, és com si diguéssim que si t'acaricies molt el nas de petita se't queda xafat quan creixes. No tindria sentit, oi? Doncs amb això igual.
Tenir els llavis inferiors grans no significa que els teus genitals siguin lletjos. Hi ha tants genitals diferents com dones diferents hi ha. Hi ha dones que tenen un llavi inferior més llarg que l'altre, llavis superiors més gruixuts o més prims, colors diferents, més rosats o més marrons, etc...
Si els llavis inferiors són tan llargs com per dificultar la introducció d'un tampax, o et molesta quan portes pantalons ajustats, aleshores el millor seria que anessis al metge, al ginecòleg per a comentar aquestes molèsties en la teva vida diària i que t'indiqui el millor tractament a seguir.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL