Problemes d'erecció....
Hola, sóc un noi de 16 anys i fins fa poc no havia tingut res amb cap noia, fa dos mesos que estic amb una i quan ens estem liant i la cosa va cap a algu més no sem aixeca, bueno no ha sigut sempre, un parell de vegades o així va anar bé, però la resta de vegades no, quan estem junts hi ha estones k se'm aixeca però quan ja anem cap a algu més llavors no, i ns perk em passa.. no es pq no em posi ni res, al contari...jo pensava q eren nervis pero no ho sé.
Mariona Busto

Hola Anselmo!
Segurament el que t'està passant va relacionat amb els nervis (normals) de les primeres vegades. Així que tranquil! Fixa't que probablement el primer cop que et va passar et vas quedar una mica preocupat i segurament la següent vegada que ho vau intentar vas estar més pendent de l'erecció que de passar-t'ho bé.
Fixa't que l'erecció es produeix de forma autònoma davant d'un estímul excitant, nosaltres no podem donar-li l'ordre voluntària al nostre penis que s'aixequi. Normalment com més pendents estem, pitjor va la cosa. Així doncs, et recomanem que no estiguis tan pendent de l'erecció i que et centris a gaudir, a les sensacions que estàs experimentant davant l'estimulació que estàs rebent, etc. Deixa que el teu cos reaccioni a l'excitació de forma natural sense que tu hagis de fer res més que centrar-te en el que estàs fent. Si el primer cop no funciona, calma, seguiu jugant i no centreu tota l'atenció a l'erecció. Veuràs que de mica en mica la cosa va millorant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat