Nose que passa😳
A veure jo com totes les nenes de la meva edad algun cop a vist una peli en la que surtia gent fent l'acte, i jo fins ara savia que no estava preparada. Pero ara de sobte tinc una intriga i unes ganes de fer-ho que penso i tot que estic preparada (tinc 13 anys). Nose que fer... hauria de deixar de vuere tantes pelis... AJUDA
Mariona Busto

Hola Sra.Sanduuus!
La curiositat per la sexualitat augmenta a l'adolescència, per tant és completament normal que et cridin l'atenció aspectes relacionats amb el sexe. Estigues tranquil·la! Començar a tenir ganes de tenir relacions sexuals o fins i tot creure que estàs preparada no significa que hagis de mantenir relacions sexuals demà. En el sexe no hi ha presses i quan hagi d'arribar el moment, arribarà i podràs valorar realment si et sents segura per fer-ho o prefereixes esperar una mica més. Recorda que per mantenir relacions sexuals cal maduresa i molta responsabilitat!
Pel que fa a les pel·lícules, si es tracta de pel·lícules pornogràfiques, has de saber que estan dirigides a un públic major d'edat (>18 anys), ja que tot el que surt en elles pot ser malinterpretat. Recorda que són pel·lícules de ficció, i tot el que veus normalment s'allunya bastant de la realitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat