Que puc fer..?
Bones, fa ja com uns 7 mesos que parlo per whatssapp amb un noi que té 17 anys, i mai havíem quedat, fa un mes, mes o menys em va demanar de quedar, total que ens vam veure, i vam estar parlant de tot, fins que se'm va llençar i jo li vaig seguir, fa molt de temps que parlo amb ell, i sento una gran atracció, m’agrada moltíssim, també he de dir que mai m'havia liat amb ningú, i ell es el meu primer "amor" per dir-ho d'alguna manera, però tinc un petit problema i m’agradaria que m’ajudéssiu, el problema es que quan quedem estem super bé junts i ens riem molt, però quan ens acomiadem, ell està més d'una setmana sense parlar-me per whatssapp i sempre sóc jo la que l'obra i la que acostuma a anar una mica més al darrere, ell també em va confessar fa un parell de setmanes que li agradaria fer-ho amb mi, però jo no estic preparada, tot i que m'agradaria perdre-la amb ell, tinc el pressentiment que potser esta jugant amb mi, només està bé quan quedem i per whatssapp es com si se'n oblidés de mi, i per l’altre banda ell accepta que jo no estigui preparada per fer-ho, i em va confessar que s’esperaria quan ho estigués. Creieu que nomes va a lo que va? Està jugant amb mi? M’agradaria que m’ajudéssiu, he intentat oblidar-lo però no puc, penso amb ell sempre i m’agradaria tornar a quedar amb ell i explicar-li el que realment penso i el que sento tot i que, però no se com s'ho prendrà..
Espero que em pugueu ajudar!
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola Prin32!
Doncs nosaltres no podem saber si només va al que va, però si tu tens aquest pressentiment o et dóna aquesta sensació, vés amb compte!
Et recomanem que quan torneu a quedar parlis amb ell d'això que us passa quan deixeu de veure-us. Parleu del que sentiu, tots dos voleu el mateix? Sou parella? Teniu exclusivitat o cada un pot fer el que vulgui amb qui vulgui? Fixa't que segurament tens un munt de dubtes que evidentment no et permeten fer un pas tan important. Així doncs, si no et sents preparada per fer-ho o hi ha quelcom que et diu que t'esperis, espera't, no hi ha presses!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat