Bacteri o fong veginal?
Tinc un problema i necessito ajuda. L'altre dia em vaig mirar, i vaig veure una cosa extranya. Tinc com una pasta blanca pel voltant dels genitals, no em pica ni res però estic preocupada. Aquesta "pasta" la puc agafar i treure-la nose si m'explico, quan la miro de més a prop és com més cru i he epnsat que no sigui pas un bacteri o fong. M'agradaria anar al ginecòleg per assegurar-me però no se com dir-li a me mare. Es preguntarà: per què vol anar al ginecòleg? I no li vull dir que és per això pk sabrà que m'he mirat.
Sabeu què pot ser? He buscat per internet però no veig res que sigui exactament el que tinc..:( Segur que em direu d'anar al ginecòleg però en serio que no se com dir-ho!
Mariona Busto

Hola Sally!
Mirar-se els genitals és completament normal i s'ha de fer! Igual que les noies ens hem d'explorar les mames per detectar de forma precoç un possible càncer de mama. Així que tranquil·la! Conèixer el nostre cos i observar-lo, ens permet detectar coses que són diferents de l'habitual.
Així doncs, et recomanem que sense vergonya li expliquis a la teva mare que has observat que el teu flux vaginal és diferent, i que t'agradaria anar al metge (ginecòleg) perquè pugui valorar-ho. Veuràs com la teva mare ho entén perfectament i en cap cas et qüestionarà que t'hagis mirat els genitals!
No ho dubtis, quan es tracta de salut no hi ha vergonyes que valguin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat