No arribo enlloc...
Holaaa! Sóc una noia i tinc 16 anys, fa un any i mig que vaig perdre la virginitat! Sempre em fa mal al principi a l'hora de fer-ho, pero despres ja no em fa mal. M'agrada molt el sexe, però no arribo mai a l'orgasme, quan tinc relacions sexuals amb nois, per molt que ells facin, no em dona cap plaer, pero despres quan jo em masturbo si que arribo a l'orgasme i a avegades molt ràpid, se que puc arribar perque fa molts anys que em masturbo, pero pot ser que el meu cos estigui acostumat i que ja no senti tant? Es possible que no arribi mai a tenir un orgasme amb algun noi? Graciies!
Mariona Busto

Hola anonima00!
Les relacions sexuals no haurien de fer mal... així doncs, mira que estiguis ben lubricada i excitada, i si el dolor persisteix, et recomanem una visita amb el ginecòleg i/o fisioterapeuta de sòl pelvià perquè pugui valorar què està passant.
Fixa't que ens dius "per molt que ells facin" no aconsegueixes arribar a l'orgasme, però quan et masturbes tu sola sí i de forma ràpida. Valora què hi ha de diferent quan estàs tu sola i quan estàs amb parella. Has provat d'explicar-li a l'altra persona com t'agrada i què t'agrada? Recorda que esperar a que l'altra ens proporcioni un orgasme és un error, som nosaltres que l'hem d'ajudar a que això passi! La penetració no és la via més bona per aconseguir-ho, així que et recomanem que provis d'estimular el clítoris, directe o indirectament, quan estàs mantenint relacions sexuals, a veure si així la cosa va millor!
I per últim, però no menys important, on està el teu cap mentre mantens relacions sexuals? Recorda que el cervell és l'òrgan sexual per excel·lència i és molt important no despistar-nos i estar connectats amb el que estem fent, amb les sensacions, amb allò que ens excita, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat