MOLT URGENT; NO M?HAFET EFECTE LA PILDORA?
Es molt ugent, crec que la pastilla del dia despres no m'ha fet efecte, fa 10 dies que s'hemva trecnar el cundó amb la meva parella , el dia seguent em vaig prendre la pastilla pero encara no m'ha vingut la regla, estareé enbaraçada? em faig la prova ho mespero? i si em surt positiu que tinc que fer? Necessito ajuda URGENMENT
Mariona Busto

Hola Aina!
Si la pastilla de l'endemà es pren correctament, és molt efectiva. Igualment, com tot mètode d'anticoncepció, pot fallar. Per tant, si ja t'hauria d'haver vingut la regla i no t'ha vingut, et recomanem que no perdis la calma i et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Si sortís positiva, estareu davant d'una situació complicada que no us recomanem que passeu tots sols. Explicar-ho a casa és del tot recomanable. Podeu dirigir-vos al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la vostra població i explicar el que us ha passat, allí us ajudaran i assessoraran.
Esperem que només sigui un retard sense importància!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat