MOOOLT URGEEENT!
Fa setmanes que el meu novio em diu de follar, jo amb l'excusa que tinc la regla li deia que no podia perque seria horrible, però ara ja sap que m'ha marxat i ja no la tinc. No sé que fer, per una banda vull, però per l'altre banda em fa molta por de que em fagi mal. Alguna opció perquè no em faci mal? O que puc fer?
Mariona Busto

Hola Nats!
Recorda que la confiança amb la nostra parella és completament fonamental, per tant no hauríem de posar excuses, sinó poder parlar amb tranquil·litat d'allò que ens preocupa o ens amoïna.
Si tu tens dubtes, no ho veus clar encara, dóna't temps, no hi ha pressa. La teva parella ha d'acceptar-ho i respectar-ho, sense que això et faci sentir malament. Pensa que per mantenir relacions sexuals cal maduresa i molta responsabilitat, i saber esperar a sentir-se segura és un acte molt responsable. Així que tranquil·la! Dóna't el temps que necessitis!
La primera vegada no sempre ha de fer mal. Què pot ajudar a que la cosa vagi millor? Doncs anar a poc a poc i sense presses. Recordeu no anar directament a la penetració, jugueu molt abans i deixeu que els vostres cossos vagin excitant-se a poc a poc. Estar ben lubricada ajudarà a que la penetració sigui més fàcil. Si estem molt nervioses o tenses, la nostra vagina també es tensa dificultant el procés. Així que tranquil·litat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat