Ajuda, creiem que te anorexia!!
Hola adolescents,
fa uns dies que la meva millor amiga i jo trobem algu estrany en una de les nostres millors amigues. Esta massa prima! Estavem mirant fotos d'ella fa un any i ha fet un canvi impressionant, també vam mirar per internet els simptomes d'anorexia i tot ho compleix, aixi que creiem que te anorexia. Que tenim que fer per ajudar-la? Estem molt preocupades perque no sabem què fer...
Graciess, petonss
Sara Bujalance

Hola Allyouneedislove! Gràcies per compartir amb mi la vostra preocupació, es nota que sou molt bon amics demanant consell per la vostra amiga. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport a una persona que, potser, té problemes amb l'alimentació, però malauradament no la podeu treure del problema que té (si és que el té). El millor que podeu fer per ajudar-la és explicar-li la vostra preocupació per la seva salut i animar-la a que ho expliqui als seus pares, ja que ells són els únics que la poden ajudar en el cas de que tingui un problema. Si ella no els hi expliqués, seria convenient que hi parléssiu vosaltres directament amb els seus pares. Si ho feu, és probable que la vostra amiga s'enfadi, però ja veureu com d'aquí a un temps ho entendrà, ho agrairà i se n'adonarà dels bons amics que té. Molts petons!!