Erecció
Veuràs, des de fa unes setmanes, quan m'excito i em poso a masturbar-me, a mig del procés, perdo l'excitació i per tant deixo d'estar ''empalmat'', perquè passa això? Podria ser disfunció erèctil amb 16 anys?
Merci
Mariona Busto

Hola adolescent!
Fixa't que és el que passa exactament en el moment que perds l'erecció. En què estàs pensant? Segurament estàs més pendent que l'erecció es mantingui que de gaudir del moment. A vegades quan un noi perd l'erecció quan es masturba o manté relacions sexuals, té por que torni a passar i per tant la pròxima vegada que ho torna a intentar està pendent de "no fallar", provocant evidentment una pèrdua d'erecció.
Fixa't que estar pendent de l'erecció del penis no et deixa gaudir del plaer que pots estar sentint quan et masturbes. Per tant, et recomanem que et masturbis a poc a poc i et centris en el plaer, en gaudir, en allò que estàs fent i en les sensacions que et desperta. Si l'erecció es perd, tranquil, no passa res, continua acariciant-te el cos, els genitals i connectant el teu cervell amb allò que t'excita. Veuràs com segurament així tot funciona millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat