ajudam!
Hola tinc 13 anys i medeixo 1'53 i peso 50 kilos! estic preocupada i em sento una mica gorda... em podries donar algun consell per aprimarme una mica?
Sara Bujalance

Hola Laiaa! El teu pes és correcte, estàs bé, no necessites aprimar. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels alimetns), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, millor. A part d'això no cal que facis res més. A més, tingues paciència, amb 13 anys tens molts anys per davant per créixer encara. Ja veuràs com a mida que el teu cos va desenvolupant-se com va prenent formes i estilitzant-se. Molts petons!!