Estic de lio i no se fins on arribar, ajuda!!!!
Holaa,
fa dues setmanes que estic de lio amb el meu millor amic. Encara no hem fet res ni ens hem fet un petó ni res pq no hem pogut quedar encara pq vivim una mica lluny, però els dos volem que passin coses. Ell m'atrau molt i jo a ell, i vam decidir estar de lio per provar aviam com anaven les coses...
el q passa es q jo sento q podria perdre la virginitat amb ell però hi ha condicions que m'aturen... (ell és dos anys més petit q jo i jo no vull perdre la virginitat amb nomes un lio, vull algo de veritat...)
ell tambévolperò està d'acord amb q de moment no...
hem decidit fer-ho tot fins arribar al punt on ja tindriem sexe i allà parar..
q puc fer?
Mariona Busto

Hola teen1432!
Fins a on arribar o no, és decisió vostra, de tots dos. La nostra recomanació és que no tingueu pressa, no cal fer-ho tot en un dia com si estiguéssim en una carrera. Aneu amb calma, així ho gaudireu tot molt més i podreu tenir més clar què voleu fer i fins a on.
Respecteu els vostres propis ritmes, els de cada un, i si un dels dos no veu clar fer un pas més, cal respectar-ho. Recordeu que una bona sexualitat requereix maduresa i molta responsabilitat. Per tant, si hi ha dubtes o pors, poseu el fre i aneu més a poc a poc.
Per últim, no oblideu tenir preservatius sempre a mà per si la cosa va a més ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat