Com em masturbo?
Hola adolecents! Sóc una noia de 13 i no se com masturbarme, tinc moltes ganes de buscar plaer, i necessito ja masturbarme. Em podriau dir alguna postura, alguna cosa per aixi masturbarme amb plaer. També una altra cosa, on tinc el citooris, es que em poso els dits pero no em dono plaer. Si us plau no em contesteu experimenta.
Mariona Busto

Hola!
Doncs el que primer et recomanem és que agafis un mirallet i observis bé els teus genitals. És important conèixer-nos bé i familiaritzar-nos amb els nostres genitals. Localitza cada una de les parts:
Has localitzat el teu clítoris? Fixa't que no està dins la vagina, sinó a la part superior on s'ajunten els llavis menors. El clítoris és una de les parts més sensibles que, amb una correcta estimulació, ens pot donar molt plaer i pot ajudar-nos a arribar a l'orgasme.
No existeix una única manera de masturbar-se, i el que agrada a una no té per què agradar a l'altra, per tant, et recomanem que vagis descobrint de mica en mica què t'agrada a tu i com t'agrada a tu. Per guiar-te et recomanem que comencis l'estimulació per tot el cos, no només tenim genitals! Un cop arribis a la teva vulva, vés acariciant-te a poc a poc, acarona el teu clítoris, prova diferents pressions i estimulacions.
Per últim, recorda que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant és important que el teu cap estigui connectat amb allò que estàs fent, amb allò que t'excita i et produeix plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat