Massa poc pes
Hola preciosa!
Tinc 12 anys, medeixo 1,64 i peso 44. Tinc les cames massa primes i hi ha gent que diu que sembla anorèxica, m'agradaria que em donessis algun per engreixar-me. Merci
Sara Bujalance

Hola Sella! El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), fent 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar) i fer esport habitualment. De fet, l'esport t'ajudarà a treballar tot el cos, incloses les cames. Qualsevol esport t'anirà bé. A part de tot això no cal que facis res més, només tenir paciència, tens 12 anys, encara et queda molt de temps per crèixer, ja veuràs com a mida que el teu cos vagi desenvolupant-se anirà prenent formes més femenines i les cuixes se't posaran una mica més rodones. Molts petons!!