Ajudeu-me tinc 14 anys
Hola, tinc 14 anys i mai m'he depilat les parts baixes (ja sabeu que vui dir) i nosé com fer-ho ni amb que! La meva mare diu que no cal perquè ningú m'ho veu però jo hem vui depilar... amb que ho puc fer i com li puc dir a la meva mare?
Ella ho fa amb una crema depiladora pero nosé...
Respongeu-me lo més aviat possible! Gràcies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs cada persona és depila de la manera que li sembla més còmode, perquè hi ha vàries maneres: amb crema depilatòria com la teva mare (que crema els pèls), amb fulla d'afaitar (que els talla i després punxen una mica) o amb cera (que els arranca però fa mal). També es pot fer a casa mateix o anar a una persona especialitza en estètica i depilació, ja que segurament ho faran molt millor i provocant menys mal (en cas de fer-ho amb cera).
És normal que et vulguis depilar una mica, sobretot per quan arriba el temps de posar-se bikini o banyador! Segur que la teva mare ho acaba entenent, i més quan arribi l'estiu :) Planteja-li així i diga-li que necessites la seva ajuda, perquè ella sabrà millor que ningú quin mètode et va millor!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat