Vui tenir mes cames i mes cul
El meu cas és que tinc poc cul i tinc unes cames molt seques. Gent sempre m'ho diu i aixó de no tenir prou cul m'impedeix liar-me amb el noi que hem mola. Tinc 14 anys i m'agradaria saber aliments o exercisis per poden tenir més cul i cuixa.
Espero que hem respogueu! Gràcies!
Sara Bujalance

Hola Marta! El millor que pots fer és tenir paciència, tens només 14 anys i encara has de créixer, ja veuràs com a mida que vas creixent el teu cos es va desenvolupant i prenent formés més adultes i més femenines, amb més cul i més cuixes. El que pots fer per assegurar-te de que creixes correctament és menjar de tot i de manera equilibrada. Una altra cosa que pots fer és practicar esport, anant en bicicleta, per exemple, treballaràs tot el cos i les cames i el cul en concret. A part d'això no cal que facis res més. I una altra cosa MOLT important: no intentis MAI canviar per algú que t'agrada. Qui estigui amb tu t'ha d'estimar tal i com ets i acceptar-te. Totes les persones som dignes de ser estimades tal i com som. Tens tot el dret del món a ser estimada i valorada tal i com ets, no canviïs per ningú! Si algú no et sap valorar i no sap veure tot el que vals, és el seu problema, ja arribarà algú que et valori com et mereixes. Molts petons!!