ORGASME NOIA I SENSACIONS..
Bones! (Espero que sigui anonim, sino no publiqueu gracies)
A veure soc noia i tinc 16 anys i tinc varies qüestions per fer-te..
Quan estic fent sexe amb condó, no noto el mateix que quan em posa els dits...no sé si m'explico, m'agrada però la sensació no es la mateixa..es normal?
hi han tipus de preservatius per a sentir mes la pell i no tant de làtex? es perillos?
L'altre pregunta es que mai m'he corregut de ninguna manera, però quan em fa sexe oral sem mouen les cames soles, al principi m'agrada pero despres es una sensacio extranya i no m'agrada del tot nose com explicar-ho..com m'ho puc fer?
moltissimes gracies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et vaig responent:
- És normal que la sensació no sigui la mateixa quan s'introdueix un penis amb preservatiu que els dits, però perquè aquests es poden moure i poden arribar a més racons de la vagina, no pas pel preservatiu.
- Hi ha preservatius tipus "extra fins", que són segurs igual que els altres i que encara es noten menys! En trobaràs a les farmàcies i supermercats, de les marques més conegudes.
- Segurament, això que expliques de les cames passa pel plaer que estàs sentint, i els músculs poden tenir una mena de contraccions o espasmes. En un principi, això hauria de ser agradable, de manera que si en un moment et causa malestar, canvieu i feu una altra cosa! O diga-li a la teva parella com ha de continuar fent el sexe oral per a que t'agradi més :)
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat