Sentir-se millor en un mateix
Hola
Tinc una amiga que em va dir que no se sentia bé en si mateixa té 13 anys, ella es prima, i jo veig que està perfectament bé com esta, però diu que vol perdre uns 5-10 quilos i això em fa estar una mica preocupat ja que està en edat de creixement i voldria que se senti millor en si mateixa.
Com la puc ajudar?
Realment tinc que estar preocupat per ella?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Demostres ser molt bon amic amoïnant-te per la teva amiga. És comprensible que et preocupi perquè una pèrdua de 5-10 quilos en una noia de 13 anys és massa! Com molt bé dius tu, podria tenir problemes seriosos de creixement i de salut en general i podria acabar, fins i tot, a l'hospital. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li ànims per a que es trobi millor, però malauradament no podeu arreglar el seu problema respecte a com es veu, els únics que ho poden fer són els seus pares, per això el millor que pots fer per ajudar-la és animar-la a que parli amb els seus pares sobre el que li està passant, i si veus que ella no ho fa, ho pots fer tu parlant directament amb ells. Si ho fas, és probable que la teva amiga s'enfadi al principi, però al cap de un temps ho entendrà i agrairà el que fas fet, se n'adonarà del bon amic que ets. Molts petons!!