NECESSITO APRIMAR-ME
Hola, tinc 15 anys i necessito aprimar-me però tinc la agenda molt ocupada i no tinc temps per sortir a fer esport. Em podries dir si hi ha algun exercisi que pugui fer a casa, o alguns aliments o dieta que em pugui ajudar?
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Per mantenir un pes correcte és necessari menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Fer esport a casa és difícil perquè no hi ha espai i a no ser que tinguis una bici estàtica o una cinta de còrrer casi no es pot fer esport. I si tens una bici estàtica o una cinta pot ser una mica avorrit. Sé que és difícil trobar temps per fer esport, però val la pena que intentis trobar espai per fer esport 3 cops a la setmana, sortint de casa, podràs fer-ho més còmoda i t'ho passaràs millor. No cal que t'apuntis a cap lloc per fer esport, pots sortir a còrrer, sortir en bici, sortir en patins, anar a jugar a futbol o bàsquet... i tot això ho pots fer en els moments que tinguis més temps. A part d'això pots pujar i baixar escales en lloc d'agafar l'ascensor i anar caminant a llocs propers en lloc de que et portin en cotxe. Molts petons!!