duptes
Hola !!
Fa uns dies ho vaig fer per primer cop i el que passava era que s'escapava el penis, és a dir, no entrava del tot i sortia de la vagina, és normal? que puc fer el pròxim perque no passi i fer-ho millor? i poc a poc m'anirà entrant tot no?
Amb els preliminars si que vaig sentir plaer pero a la penetració no.. el plaer m'anirà augmentant?
Gràcies per l'ajuda!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, quan el penis no entra o "s'escapa" de la vagina pot ser degut a l'erecció. Hi havia una bona erecció o no del tot? Si l'erecció no és completa la penetració es complica ja que no entrarà bé a la vagina.
En segon lloc, no et pressionis, segurament tu ho vas fer tot bé i ell també, però potser no estàveu sols i també hi havia nervis entre vosaltres dos, i aquests van fer el seu efecte.
Pel que fa al plaer, hi ha moltes consultes on expliquem que el major nombre de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina i en el clítoris, i no en l'interior. Si et ve de gust xafardeja i ja ens explicaràs!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL