Li dic a la meva mare?
No fa gaire vaig començar tenir relacions sexuals amb el meu novio. Fa uns tres mesos que ja ens tocavem i teniem sexe oral pero encara no haviem follat. Ho vam fer perque jo em sentia segura i el primer dia va anar prou be pero el segon el condó es va trencar i jo em vaig haber de prendre la pastilla de l'endemà, dos dies despres ho vam tornar a fer i no va haber cap problema fins hi tot va ser molt millor que el primer. El meu problema es que no se si dirli a la meva mare em fa molt de corte, m'agradaria fer-ho per aixi tenir més confiança però no se com dir-li. Que faig, li dic, no li dic i si em decideixo per fer-ho com podria dir-li?
Gràcies!
Mariona Busto

Hola!
Dir-li o no dir-li a la teva mare és decisió teva. Tenir confiança amb els pares i saber que hi són quan els necessitem és fonamental, però explicar un aspecte tan íntim és decisió de cada persona.
Tu coneixes millor que ningú com és la teva mare i com es prendrà que li diguis que ja t'has iniciat en les relacions sexuals compartides. El més important és, si finalment decideixes explicar-li, que trobis un bon moment per dir-li, que no sigui ràpid i corrents, ja que segurament et quedaràs amb dubtes sobre què deu pensar, etc. Troba un moment de calma on pugueu parlar amb tranquil·litat i fes-t'ho venir bé per treure el tema. De mica en mica també podràs anar veient com encaixa la notícia.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat