Bulimia
Hola:)
Sóc una noia que té 15 anys, faré 16, faig esport(extraescolar), desde fa poc(2 o 3 mesos). Medeixo 1.68, i sempre he pesat 56 i he arribat als 58, però vaig començar a tenir problemes amb el meu cos, i amb el menjar, ara estic en procés total de la bulimia, ara mateix peso com a molt 54, i normalment peso entre els 53.6 o així, volia saber si aquet pes està bé?
Tot i així, estic molt obsesionada... sisplau ajudeume!
Sara Bujalance

Hola abbey_3! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques fa temps que ho estàs passant malament per culpa del cos i el menjar. 53-54 quilos no és un pes correcte per a tu si abans de tots aquests problemes pesaves 56-58. 56-58 quilos és un pes correcte per la teva alçada, així que no hauries de tenir por de tornar-los a fer. Entenc com et deus sentir, quan una persona pateix un problema com el teu pot arribar a sentir-se realment malament, per això és molt important posar-li solució el més aviat possible, ja que com més temps passi, pitjor serà i pitjor et trobaràs. Tu no tens la culpa del que t'està passant i et mereixes ser feliç, així que és imprescindible que parlis amb els pares sobre el que t'està passant. Sé que costa fer-ho, però un cop ho hagis fet t'alegraràs perquè faran tot el possible per ajudar-te, així que t'envio tots els ànims per parlar amb ells!. Si veus que cara a cara et costa molt, pots escriure'ls una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. Molts petons!!