Estic molt espantada, necessito la vostra ajuda!!!!
Bones! Pues ami em passa que vull perdre la virginitat ja pero el problema es que no em sento agust amb el meu cos,especificament amb la meva vulva, perque no es com la de les demes noies, la meva es rara, els llavis de dins estan com una campaneta cap a fora i tinc moltissima por de que em rebutgin per això, necessito que m'ajudeu sisplau. Moltes gracies, us segueixo sempre una abraçada.
Mariona Busto

Hola anònima!
Totes les vulves són boniques i no en trobaràs dues d'iguals! Cada una és diferent i això les fa especials. Pensa que el model de vulva que es té, moltes vegades no s'ajusta a la realitat. Així que és molt important que t'estimis el teu cos, tal com és, això et farà sentir més segura amb tu mateixa!
Hi ha algunes noies on els llavis menors pengen o sobresurten pels llavis majors, totes dues són vulves normals, es tracte simplement d'un tema estètic. D'altres tenen els llavis menors amagadets sota els majors, d'altres tenen un llavi que penja més que l'altre, de diferents colors, etc. El que és important és que si et molesten o fan mal, és important anar al metge perquè pugui valorar-ho i recomanar-te què pot fer-se.
No has de tenir por, n'estem convençudes que la teva vulva és completament normal. Si alguna persona et rebutgés per aquest motiu, segurament no valdrà la pena que perdis ni un minut més amb ella, no hem de permetre que ningú ens jutgi o ens faci sentir malament per alguna cosa del nostre cos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
anònima
Moltissimes gràcies per la vostra ajuda, això m'ajudara a poder començar a estimar-me ami mateixa, una abraçada!