Què hauria de fer?
Porto dues setmanes mig tontejant amb una noia, i no sé s'hi llançar-me a per ella o seguir tal i com estem...
Som de la mateixa colla, és a dir, ens veiem sovint i m'ha dit que no vol tenir cap rotllo amb ningú del grup d'amics però al cap de dos minuts hem diu que pensa que acabarà passant (liar-nos). Què hauria de fer?????????
Mariona Busto

Hola Janinho!
No ens estranya que estiguis confós i no sàpigues que fer... nosaltres tampoc podem dir-t'ho, tu mateix has de valorar si és un bon moment per llançar-s'hi o val més esperar-se. Fixa't en els detalls o en aquells moments en els quals et diu que acabarà passant alguna cosa, pots aprofitar per deixar-li anar alguna indirecta i veure com reacciona. En funció de la seva reacció pots anar decidint sobre la marxa si fer un pas més o quedar-te com estàs.
Sabem que no és fàcil, i decideixis el que decideixis fer, has de tenir present que llançar-se sempre té un risc, però també pot tenir una molt bona recompensa ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat