Tinc un petit problema
Hola, com que després d'estar una setmana espera'n perquè em contesti l'"Elena Crespi" i veure com a tots la resta sí els ha contestat, he decidit preguntar-te a tu, perquè crec que té una petita relació amb la "sexualitat"...
Doncs per resumir-te una mica sóc un noi de 15 anys que fa uns 6 mesos que tinc "novia" després de fer-nos molts "picos" un dia que sortia amb ella vaig intentar embolicar-me amb ella. Ella en donar-se compte que no volia un simple "pico" amb ella sinó que volia embolicar-me, es va tirar cap endarrere, de cop i volta em va començar abraçar. Després d'uns 10 segons, ella es va llençar i un altre cop es va tirar cap enrere. Quan vaig arribar a casa vaig veure en el whats que m'havia dit que: "perdo, que estava molt nerviosa perquè era la seva primera vegada, que estava nerviosa per si la veia la seva mare..." jo li vaig contestar que no passava res i el tema va acabar "aparcat". El problema és que últimament m'estic menjant molt el coco perquè no se si no ho va fer perquè de debò estava nerviosa, perquè tenia "por" a què la seva mare la veiés... o si en canvi ja no li agrado. No se que pensar i no puc para de pensar-ho.
PD: La seva mare no li deixa tenir nòvio. I ella també té 15 anys.
Moltes gràcies per la teva ajuda i feliç nadal.
Cristina Albó

Hola Ns,
Em disculpo en nom de la meva companya Elena Crespi, amb les vacances de Nadal se'ns han acumulat consultes i poc a poc les anem resolent. Possiblement en uns dies rebràs la seva resposta ja que no en deixem ninguna sense respondre, som molt rigoroses.
Nosaltres no podem saber què és que sentia ella realment, però si et va dir que era per nervis perquè era la seva primera vegada te la podries creure, segurament no va ser fàcil per ella dir-t'ho.
Si no pares de donar-li voltes, el millor seria, per a poder desbloquejar el pensament repetitiu, que poguessis parlar-ho amb ella, exposa-li els teus dubtes. L'única persona que et podrà aclarir alguna cosa, és ella, ja que és només ella qui pot saber què li va passar.
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat