Grans
Hola, jo resulta que tinc moltisisms grans, i per molt que em posi productes no se'm van, ja que me'ls toco, i em poso la ma als grans i no puc evitar-ho, mejor molta xocolata ja que no puc deixarla. Ajuda d'una adolescent anonima.
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per evitar els granets és menjar de tot i de manera equilibrada. No hi ha evidència científica de que la xocolata provoqui granets, així que no cal que la deixis. És molt important que et netegis la cara cada matí i cada nit, abans d'anar a dormir, amb un sabó especial per acne, posant-te després una crema antiacne també. Tant el sabó com la crema els pots trobar a la farmàcia. Sé que és difícil resistir la temptació de tocar els granets, però NO te'ls toquis!. Si tot i així, la cosa no millora, demana-li als pares que et portin al dermatòleg, ell et pot donar un tractament per treure l'acne. Molts petons!!