es normal?
hola bon dia! soc una noia de 16 anys, peso 62 kilos i faig metre 70, soc molt activa i sempre he practicat molt esport. he patit una lesio força forta i porto casi 6 mesos sense fer esport nomes vaig al fisio i tampoc i faig gaire cosa. no m'inporta gaire la meva imatge pk ja em sento molt be amb mi mateixa però vec que m'aumenta el pes però que segueixo tenint el ventre igual de pla. segueixo una dieta força equilibrada però el meu pes segueix aumentan. es normal això de k aumenti de pes però k jo em vegui igual de plana?
gracies
Sara Bujalance

Hola mireia15! Sí, és normal que et passi això. Com que menges de manera equilibrada, el més probable és que no estiguis guanyant pes, sinó que peses més per un tema de retenció de líquids, de manera que no és greix el que guanyes, sinó líquid, i per això et veus igual. Quan les dones tenen la regla, per exemple, poden arribar a pesar fins a dos quilos més per un tema de retenció de líquids. En el moment que puguis tornar a fer esport i tornis a bellugar-te, tota aquesta retenció se n'anirà. (També podria ser que la bàscula no funcioni bé, sembla una broma però a vegades passa). Molts petons!!