No se que fer per arribar-hi
Hola, actualment tinc parella, i la vida sexual és molt activa. Tot hi així no aconsegueixo arribar a l'orgasme ja que ell arriba abans i para. No se que fer, algun cop he estat a punt però res, i començo a pensar que estic perden el temps i no estic gaudint de la meva sexualitat tant com hauria. Em podeu ajudar? Algun consell per a millorar? Ja no sé si és culpa meva o simplement és que ell va masa ràpid.
Gràcies 😊
Cristina Albó

Hola Segura,
No és res estrany el que ens expliques, pensa que la gran majoria de noies i dones no arribem a l'orgasme només amb la penetració, més endavant t'expliquem el per què.
Sovint, intentem fer les coses al revés, volem obtenir
plaer i orgasmes en parella, quan potser encara no ens coneixem a
nivell individual a nosaltres mateixes. Potser seria interessant que
poguessis explorar-te a nivell individual, és a dir, amb la masturbació.
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a l'interior. Per tant, és fàcil d'entendre que amb la penetració, no sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració. Per tant, no us ho exigiu.
Com
hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de
terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la
vagina
(tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant,
no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant
aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu
plaer! Quan ja et coneguis bé, aleshores ensenya a la teva parella com
ho fas, guia la seva mà i el seu moviment quan sigui ell el que
t'estimuli.
Si el que passa és que quan ell ejacula s'acaba tota l'activitat, aleshores hauries de parlar amb ell i dir-li que quan ell acabi, vols que t'estimuli a tu, per a tu poder arribar a l'orgasme també.
Moltes gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat