Amics amb drets
Tinc un amic que l'altre dia li vaig fer una broma i li vaig dir si es volia liar amb mi ell em va dir que sí. No sé que fer perquè mai m'he liat amb ningú tot i que em faria ilusió liar-me amb ell però sense tenir cap relació sentimental. Què faríeu?
Cristina Albó

Hola Basquetanonima11,
Si vols donar el pas de liar-te amb el teu amic, nosaltres no som ningú per dir-te si ho has de fer o no. Si no t'has liat amb ningú, pots fer dues coses: dir-li o no dir-li. Si li dius, potser ell tindrà més en compte el fet de donar el pas i ser el primer que s'acosti a tu. Si no li dius, potser els dos estareu esperant que l'altre doni el pas.
Per liar-te amb algú, i parlem de petons, només cal que segueixis el moviment de l'altre persona i que et deixis portar. Gaudeix del moment i disfruta l'experiència d'aquest primer lio!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat