ES MOLT URGEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!!!!
Hola soc una noia i a mes desde fa 7 mesos que vaig desobrir que era bisexual ho vaig saber gracies a que vaig descobrir que ara ja fa 7 mesos que estic enamorada duna monitora de lesplai ella pero mevita i no hem parla i a mes hem te bloquejada a les xarxes socials. Cada dissabte la veig pero cada vegada que ens topem ella hem mira amb mala cara com si no hem suportes a mes crec que als altres monitors els hi ha dit algo de mi encara que ella no sap que estic enamorada della. A tot aixo se l'hi suma que tambe estic penjada d'un noi amb el que vaig començar a sortir pero al cap de dos setmanes per una petita discussió hem va voler deixar no se que fer el meu cor esta dividit en dos. Aquesta noia no me la puc treure del cap. Com ho puc solucionar? Com puc oblidar-me dels dos? Siusplau necessito ajuda és urgent.
Cristina Albó

Hola anonim,
Oblidar-te no podràs. No podem oblidar a persones que estan o han significat quelcom tan intens com el que ens expliques. Tant el dol per la ruptura de parella, com el desamor amb l' amor platònic de la noia de l'esplai, necessiten temps per a reparar-se. El millor és que posis distàncies per a poder dedicar-te temps a tu i curar aquestes ferides.
Quan passem per una ruptura o estem vivint un desmor, hem de posar una sèrie de distàncies per a poder reparar el nostre dolor:
• Distància virtual: Fora contacte per xarxes socials, ni whatsapp, ni facebook, ni instagram, ni res!
• Distància física: Intentar, al menys el que sigui possible, no coincidir amb aquella persona en el mateix entorn.
• Distància psicològica: Que el nostre pensament i benestar no estigui només dipositat en el que fa o deixa de fer l'altre persona.
Per a poder posar aquestes distàncies,, sobretot la última, el que hem de fer és dedicar el temps a altres coses, a coses que ens agraden, fes allò que fa temps no fas, passa una tarda amb amigues i aneu a fer quelcom que us diverteixi. Recupera alguna activitat lúdica. En definitiva, busca temps per estar amb tu.
T'enviem una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat