Tres dubtes q nos a qui preguntar
Hola,
Soc una noia de 15 any gaire bé y tinc tres dubtes que em preucupen bastant, quedaria molt agraïda si me'ls poguéssiu resoldre.
El primer es que des-de fa un any aproximadament vaig començar a masturbar-me y sempre he arribat a l'orgasme. El problema està en que quan jo em masturbo ho faig a traves del clítoris, alguna vegada he intentat ficar-me un dit pero no me dona plaer i me preocupa q quan tingui relacions amb un noi no senti plaer. Quan em vaig ficar el dit me' l vaig ficar senser, significa q ja no soc verge.
El segon esq des-de sisè q em va baixar la regla em poso tampax i tinc el dubte de q si per això ja no soc verge.
Y el últim esque ns si el punt g el tenim tothom al mereix lloc o no. Resumit, q m'agradaris q m expliquesiu q es.
Moltes gràcies i feliç any.💘
Mariona Busto

Hola Nadine!
Pots estar tranquil·la perquè el que et passa és completament normal. El clítoris és la zona més sensible i el camí més fàcil per arribar a l'orgasme, normalment quan una dona experimenta un orgasme a través de la penetració i sòl haver-hi estimulació directa o indirecta del clítoris. Per tant, és normal que només amb la introducció dels dits dins la vagina no sentis plaer.
El terme de virginitat és quelcom cultural, i es considera que una persona ha perdut la virginitat quan ha mantingut la seva primera relació sexual amb penetració, per tant, ficar-se els dits o posar-se un tampó no té res a veure amb perdre la virginitat.
Pel que fa al Punt G, està situat entre uns 3 o 5 centímetres dins la vagina, a la paret frontal. El Punt G requereix estimulació directa, amb els dits o amb vibradors dissenyats expressament per estimular aquesta zona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat