Em confon molt
Hola Adolescents.cat la meva consulta es sobre nois, espero que em pugueu ajudar.
Fa un mes o així, vaig començar a sortir amb un noi, i ell esta penjat per mi, pero el problema es que hi ha estones que jo deixo d'estimar-lo, encara que al cap de dos dies s'em passa, ja l'he deixat un cop vam tornar el vaaig tornar a deixar, i aixi 3 vegades. Ara no estem, li he dit que vull mirar d'allunyarme d'ell, pero esq em sap molt de greu perque noto que tot aixo li fa mal a ell. No se que fer perque jo el vull deixar definitivament i oblidar-me d'ell (anem a la mateixa classe) pero el problema esq em sap greu perque em fa pena. Tambe hi ha un altre problema, nosaltres parlem molt i aixo i llavors quan intento deixar-lo em confon i no puc.
Em podrieu dir alguna manera de deixar-lo sense que li faci tant de mal?
Gracies per l'atenció
Petons😘😘
Mariona Busto

Hola Anònima!
Quan algú sent encara per l'altra persona i no vol que la relació s'acabi, és inevitable que li faci mal quan el deixen... no s'hi pot fer massa, simplement intentar posar-se en el seu lloc i fer les coses de la millor manera possible per evitar patiment innecessari. Pensa que estar amb algú per pena, encara li pot fer més mal.
Sigues sincera amb tu mateixa, i si tens clar que no vols continuar amb ell, has de mantenir-te ferma amb la teva decisió i no deixar que la pena et faci canviar d'opinió. A ell li farà mal que tu no vulguis tornar-ho a intentar, però si no sents el mateix que ell, a la llarga serà millor quedar com amics.
No oblidis que deixar a algú que encara t'estima fa mal, però amb el temps un pot recordar les relacions que han estat importants sense que això li faci patir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat