Ell o passa be pero jo em quedo amb les ganes.
Hola soc l'Oxana
El meu ex i jo ara som amics amb dret a roze, jo mu passo molt be.
Uns dir el que em fa fer aquesta consulta:
La setmana passada jo a classe li vaig ficar la ma al seu penis però amb pantalons, al final un profe ens va pillar i jo ho vaig passar molt malament, a la mateixa tarda vam quedar el vaig masturbar i li va agradar molt.
El Dimarts vam quedar a casa meva el meu ex i jo que ara som amics amb dret a roze, el vaig tornar a masturbar i aixo em va agradar molt el cas esque vaig estar com 10 o 15 minuts masturbant-lo i al final es va corre jo tenia ganes de mes ( de que em masturbes o alguna altre cosa) ell no em va fer res i jo em vaig enfadar perquè tenia la sensació de que nomes volia que el masturbes i ja esta.
Al final com tenia tantes ganes de que em toques em vaig tindre que masturbar 3 cops ell no es va donar compte.
Ja porto uns dies masturba-me i m'encanta però esque no paro de pensar en coses guarres de masturbar-me o algunes coses aixi ja estic preocupada.
Que tinc que fer perquè ell no em deixi amb les ganes?
Es normal que pensi tant amb aquestes coses?
Gracies a tots, un peto.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Has provat de parlar-ne amb ell? A vegades donem per fet que l'altra persona sap (o ha de saber) el que volem a cada moment, però la lectura del pensament no existeix i si no som nosaltres que expressem allò que volem, l'altra persona no té per què saber-ho. Per tant, si et torna a passar prova de parlar-ne amb ell, a veure què et diu. Així podràs saber si realment és que no vol fer-ho o que simplement és per un altre motiu.
A l'adolescència és habitual que la curiositat per la sexualitat augmenti i que els pensaments entorn d'aquests temes també s'incrementin. Per tant, és completament normal pensar en sexe.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Oxana!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat