Se'ns a trencat el condó !!!
Ho estava fent amb el meu novio quan de cop s'ens va trencar el condó i va fer un forat bastan gros. Pero ell encara no s'havia corregut. Que faig??
Mariona Busto

Hola paupatum2!
Quan el preservatiu es trenca, és una de les situacions en les quals es recomana prendre l'anticoncepció d'emergència (la pastilla de l'endemà), per evitar un embaràs no desitjat. Com saps, encara que ell no hagués ejaculat, abans de fer-ho els nois alliberen líquid preseminal que ja conté espermatozous i per tant podria produir-se l'embaràs.
És important que la pastilla de l'endemà es prengui al més aviat possible després de la conducta sexual de risc. Si ja fa dies que us va passar, espereu a veure si et ve la regla quan estava previst, si no et ve, et recomanem que et facis un test d'embaràs per descartar-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat