No ser què fer???
Hola,
Sóc una noia i crec qu sóc bisexual, pero tinc un problema, i m'agrada la meva millor amiga, i no li vull damanar per sortir per que no vull que ella s'ho prengui malament i aixó acabi amb la nostra amista.
què faig????
mercii
Mariona Busto

Hola janotta!
Sempre que decidim expressar els nostres sentiments cap a algú, correm el risc de no ser correspostos, però això no implica que la relació d'amistat que hi havia s'hagi d'acabar o que l'altra persona s'ho hagi de prendre malament.
Si de moment no vols fer un pas endavant, no ho facis, dóna't temps i intenta esbrinar si entre tu i la teva millor amiga hi hauria alguna possibilitat. Si ella és heterosexual i saps del cert que no voldrà res amb tu, és important que siguis realista i te'n facis a la idea, encara que no sigui fàcil.
Si finalment li demanes per sortir i ella et diu que no, parleu de quina manera podeu seguir sent amigues sense que això us faci patir i sense enfadar-vos.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat