Vull aprimar per mi, no pels altres
Hola! Estic molt confosa perquè tinc 14 anys i peso 69kilos i penso que hauria d'aprimar una mica però per sentir-me millor amb mi mateixa, però després em paro a pensar i penso que jo ja em sento be amb mi mateixa i que no vull canvuar pels altres (normalment em diuen que tinc l'autoestima alta) i doncs ara estic menjant millor, no m'he obsessionat ni res per l'estil perquè se com sóc i no tinc dubtes de mi mateixa però el problema esque no se si em vull aprimar perque la gent em respecti més (que normalment ho fa perque soc una mica agressiva i tinc bastanta mala llet i puc fer qualsevol tonteria) o per mi mateixa. També penso que si ara m'aprimno no vull guanyarme el respecte de la gent per un físic saps? VULL QUE LA GENT EM RESPECTI PER LA MEVA PERSONALITAT I MANERA DE SER, i em fa ràbia de que en aquesta societat avui dia tinguem a cinc imbècils que no valen un duro que no aprecien a la gent i omés miran un físic.
No se si m'hauré explicat bé, també m'he desfogat una mica
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola anonimaa22! T'has explicat molt bé i estic molt d'acord amb tu! No és just que es valori a les persones només pel seu aspecte físic! I més tenint en compte que el físic no el triem, ens ve donat genèticament i ningú el tria, a diferència del nostre comportament que sí el podem triar, podem decidir què fem, què diem, quines actituds mostrem, quins valors escollim, etc. Per tant, hem d'exigir que sens valori pel nostre comportament i personalitat, ja que és la part que realment importa i la que podem triar! I qui només ens valori pel nostre aspecte físic, el treiem fora de la nostra vida, no ens mereix! No permetis MAI que les tonteries d'aquests que no valen un duro et facin sentir malament, estigues ben contenta de tenir una autoestima alta i que no te la perjudiquin! Recorda que per mantenir una bona salut i un bon pes és necessari menjar de tot, de manera equilibrada i fer esport uns 3 cops a la setmana. Amb això ja ho fem tot bé i aleshores no cal preocupar-se pel pes. Un petó!