masturrrr....
1. em podeu dir maneres de masturbarme sense la necessitat de posar dits?
2. em fa mal posarme dits, encara que sigui poc, i tampoc li trobo cap plaer per molt calenta que estigui, es normal?
Mariona Busto

Hola Marta!
En primer lloc recordar-te que tenim tot un cos per a ser estimulat, per tant, és important no centrar-nos únicament amb els genitals, sinó explorar cada centímetre de la nostra pell, veuràs que descobreixes sensacions noves.
No notar molt plaer en introduir els dits és normal, recorda que la part més sensible i que produeix més plaer es troba fora de la vagina, concretament al clítoris. Prova d'estimular-lo de diferents maneres, acaronar-lo pels costats, fent cercles, pressionant... tu mateixa vés descobrint, des de la curiositat, què t'agrada i com t'agrada masturbar-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat