Nose com fer-li sexe oral al meu nòvio
Hola adolescents.
Fa gairebé un any que tinc nòvio, ja ho hem fet desde fa bastant i estem provant coses noves, el problema és que ell ja m'ha fet sexe oral i em va agradar moltíssim i ell també vol que jo li fasi però cada vegada que li vaig a fer m'ho penso i no li faig perquè nose com fer-li ja que no ho he fet mai. Em podríeu donar alguna idea de com es fa i per a que jo em pugui sentir segura del que faig siusplau?
Mariona Busto

Hola Anònima!
El millor que pots fer és parlar-ne amb ell. Explica-li que no ho has fet mai i que per això et sents una mica insegura a l'hora de fer-ho. Que t'ajudi, que et guiï i et vagi explicant com li agrada que li facis. Recorda que ningú neix ensenyat, per tant no t'amoïnis, vés aprenent-ne de mica en mica. Recorda que cada noi és un món i per tant, és el teu nòvio qui t'ha d'anar dient com li agrada que li facin sexe oral.
La nostra recomanació és que vagis a poc a poc, que us comuniqueu mentre manteniu relacions sexuals i que feu servir preservatiu (també pel sexe oral) per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat